Tietosuojaseloste

GDPR

EVT noudattaa voimassa olevaa GDPR -säätelyä henkilötietojen käsittelyssä. Lyhenne tulee sanoista  Globaal Data Protection Regulation, joka on EU:n yhteinen laki henkilötietojen käsittelystä ja yksityisyyden suojasta.

Seurassa on seuraavanlaisia henkilötietoryhmiä: jäsenet, henkilökunta ja yhteistyökumppanit.

EVT:ssä henkilötietojen käsittely perustuu jäsenten osalta ns. oikeutettuun etuun. Tarvitsemme jäsentemme henkilötietoja esimerkiksi jäsenasioiden hoitoon, tiedottamiseen, yhteydenpitoon, kilpailutoimintaan ja jäsenmaksuasioiden hallintaan. Jäsenet voivat itse ylläpitää tietojaan MyClubissa.

Emme luovuta tietoja kolmansille osapuolille muutoin kuin kilpailujen yhteydessä tarvittavien tietojen osalta. Tietoja pääsevät katsomaan vain ne, joilla on siihen tehtävien puolesta tarve.

Mikäli et halua että luistelija näkyy valokuvissa seuran sivuilla, merkitse se MyClubiin sekä erikseen tapahtumien kuvaajalle. Lähtökohtaisesti luistelijoiden kuvia voidaan julkaista seuran ja eri ryhmien foorumeissa.

Ohessa EVT:n tietosuojaseloste.