Sinusta EVT:n uusi muodostelmaluistelun tuntivalmentaja

25.3.2024

Etelä-Vantaan Taitoluistelijat etsii uutta muodostelmaluistelun tuntivalmentajaa

Etelä-Vantaan taitoluistelijat hakee muodostelmaluistelun tuntivalmentajaa

Etelä-Vantaan Taitoluistelijat ry hakee tuntivalmentajaa kansallisten noviisien ja junioreiden vastuutiimeihin kaudelle 2024-2025. Etsimme tiimiimme yhteistyökykyistä, positiivista ja joustavaa valmentajaa. Arvostamme kokemusta lasten ja nuorten valmentamisesta sekä kasvatuksellista otetta valmennustyössä. Valmennustyötä tukeva koulutustausta katsotaan eduksi. Tarjoamme tuntivalmentajan tehtävää. Tarkka työnkuva ja vastuut sovitaan erikseen hakijan vahvuuksien ja toiveiden sekä seuran tarpeiden mukaan. Harjoitukset järjestetään pääosin Myyrmäen jäähallilla.

Tarjoamme mahdollisuuden päästä kehittymään yhteistyökykyisessä ja ammattitaitoisessa tiimissämme! Etelä-Vantaan Taitoluistelijat on innostava ja monipuolinen taitoluisteluseura, joka tuo kilpailemisen ja harrastamisen iloa kaikilla tasoilla. Olemme myös lasten ja nuorten sekä aikuisten tähtiseura.

Haastattelemme sopivia ehdokkaita jo hakuaikana ja valitsemme tehtävään heti sopivan henkilön löytyessä. Lähetä CV, hakemuksesi ja palkkatoiveesi 5.4. mennessä osoitteeseen: toimisto@evtluistelijat.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa seuran puheenjohtaja Merja Särkioja (0505344336) ja muodostelmaluistelun päävalmentaja Annina Saari (0403588232).