EVT kk-kilpailut 2011-2012

28.1.
25.2.
24.3.

Kuukaisukilpailut järjestetään lauantai-aamuisin Leppävaarassa Reebok-areenalla.
HUOM: Ilmoitathan kaikista poissaoloista (sairas, lomat, tms.) valmentajien lisäksi Tuuli Hyytille:
tuuli.hyyti@gmail.com.

Uusille tiedoksi:

Kuukausikilpailuissa päästään harjoittelemaan niin kilpailemista kuin kilpailuiden toimitsijatehtäviä  oman seuran luistelijoiden kesken. Tuomareina toimivat omat valmentajat ja välillä myös ulkopuolinen tuomari.

Arviointina on "osittainen" tähtiarviointi (yleensä arvioitu 2 osa-aluetta per kisa, ei siis kokonainen tähtiarviointi) ja kolme parasta on saanut kiertopalkintopokaalin, joka on palautettu ennen seuraavia kisoja. Sijasta 3 eteenpäin ei luistelijoita laiteta parmmuusjärjestykseen. Kilpailusarjat saattavat vahdella, välillä esim. 2003 syntyneillä on ollut oma sarja, välillä kaikki minit kisaavat samassa sarjassa.

Tuuli Hyyti koordinoi kk-kisojen talkootehtäviä. Tuulin sähköpostiosoite: tuuli.hyyti@gmail.com