Orton Trophy 2010 10. -11.9.2010

Orton Trophyn satoa

Yksärien kilpailukausi pyörähti loistavasti käyntiin oman seuran järjestämän kansainvälisen Orton Trophy -kilpailun puitteissa.
Heti ensimmäisenä päivänä kiipesivät junior B sarjalaiset Saila Pönkä (hopeaa) ja Anna-Sofia Isosomppi (pronssia) palkintokorokkeelle.

Jatkoa seurasi kilpailun toisena päivänä:) Jenni Salo (hopeaa), Emma Silventoinen (pronssia) ja Saara Astola (hopeaa) olivat palkintopallilla! Sarja Jennillä ja Emmalla noviisi B ja Saaralla ISU noviisit.

Viikonlopun aikana saimme nauttia lukuisista onnistuneista ohjelmista ja tunnelmasta. Kilpailun myötä saimme tuomaripaneelilta arvokasta palautetta ja tärkeää tietoa siitä mitä ohjelmissa pitää parantaa ennen seuraavia kilpailuja.
ORTON oli hieno kokemus 24 luistelijallemme, jotka kilpailuun pääsivät osallistumaan :) ja kiitosta sateli järjestelytomikunnalle ja Peter Roseliukselle (kilpailunjohtaja) upeasti järjestetystä kilpailusta!

Ohessa hieman kuvasatoa kisoista.

SWIFT/BIC: HELSFIHH

(Aktia Bank plc, Helsinki, Finland)

Bank account IBAN is: FI5840550010089353

In favour of: Etelä-Vantaan Taitoluistelijat (or South Vantaa Figure Skaters)

"All entry fees of one club have to be paid with one bank transaction to the organizer’s given bank account by the August 27th 2010 at the latest. The entry fee payment details will be sent in the confirmation by email or by fax."

Entry fees Categories with Finnish Star evaluation 40 €
Categories with ISU evaluation one day 55 €
Categories with ISU evaluation two days 75 €
Practice fee is 10 €/20 minutes.

Expenses related to the competition’s judges and technical management will be covered by the entry fees.