Aikuisluistelu

Tule mukaan luistelemaan!

Koskaan ei ole myöhäistä oppia uutta tai ryhtyä kertaamaan vanhaa. Aikuisluistelijoissa EVT:ssä on mukana kaikenlaisia mukavia tyyppejä aloittelijoista osaavampiin.  Aina mahtuu mukaan, olipa lähtötasosi mikä tahansa.

Aikuisten ryhmä esiintyy seuran tapahtumisssa kuten joulu- ja kevätnäytöksissä. Esityksiin valmistaudutaan harjoittelemalla normaalien yksinluistelun perusteiden lisäksi myös osittain jäätanssin perusaskeleita. Kauden edetessä on myös mahdollisuus päästä kokeilemaan muutamaa muodostelmaelementtiä sekä tietysti luistelijoiden omien toiveiden mukaisia harjoitteita hypyistä piruetteihin.

Takaamme että tylsää ei ole!

Lisätietoja: luistelukoulu@evtluistelijat.fi

EVT tarjoaa edistyneemmille aikuisluistelijoille kilpailevia joukkueita muodostelmaluistelussa:

Aikuiset - One More Step

ILMOITTAUDU KEVÄÄN 2024 AIKUISTEN ALKEET LUISTELUKOULUUN!

Aikuisten alkeet pidetään Myyrmäen 2-hallissa sunnuntaisin kello 11:00-11:45.

Tunneilla pääset opettelemaan luistelun alkeita. Ryhmä sopii sekä aloittelijoille, että jonkin aikaa luistelleille aikuisille, jotka haluavat keskittyä perusluistelutekniikkansa kehittämiseen. Ryhmään tulijoilta ei vaadita aiempaa luistelukokemusta.

Kevätkauden 2024 hinta on 190€/ 1krt vko.
Jäsenmaksu kaudelle 2023-2024 on 30€.
Hinta sisältää jään kerran viikossa ja valmennuksen.

Huomio! Jokaisella luistelijalla tulee olla voimassa oleva harrastelisenssi STLL:n kautta. Lisätietoja; https://www.stll.fi/luistelijalle/lisenssit-ja-vakuutukset/ohje-lisenssin-ostoon/

Lisätietoja:
Luistelukoulun vastuuvalmentaja: Verna Penttinen, luistelukoulu@evtluistelijat.fi
Laskutukseen liittyvät kysymykset: seurakoordinaattori Millis Sommarberg millis.sommarberg@evtluistelijat.fi

ILMOITTAUDU KEVÄÄN 2024 AIKUISTEN EDISTYNEET LUISTELUKOULUUN!

Aikuisten edistyneet pidetään Myyrmäen 2-hallissa sunnuntaisin klo 11:45-12:50.

Aikuisten Edistyneet -ryhmä on tarkoitettu luistelijoille, joilla on aiempaa luistelukokemusta. Tunneilla harjoitellaan monipuolisesti kaikkia luistelun osa-alueita (hypyt, piruetit, askeleet, liu’ut)

Kevätkauden 2024 hinta on 190€/ 1krt vko.
Jäsenmaksu kaudelle 2023-2024 on 30€.
Hinta sisältää jään kerran viikossa ja valmennuksen.

Lisätietoja:

Aikuiset kaudella 2018-2019