Luistelukoulu

Jäätävän hauska luistelukoulu

EVU:n ja EVT:n yhteinen luistelukoulu on tarkoitettu kaikille luistelusta kiinnostuneille 2-9 vuotiaille. Luistelukoulussa opitaan luistelun perusteet leikin kautta ammattitaitoisessa ohjauksessa.

Luistelukoulussa opittujen taitojen avulla voi jatkaa harrastamista taitoluistelun, jääkiekon tai jopa molempien lajien parissa.

Kevään luistelukoulut alkavat viikolla 2 ja ne luistellaan Myyrmäessä keskiviikkoisin ja sunnuntaisin.

EVT:n luistelukoulujen Kevään ilmoittautuminen on auki!

EVT:n kevään luistelukoulu järjestetään keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Koulutetut ja kokeneet ohjaajat huolehtivat, että harjoituksissa on mukavaa ja siinä sivussa kaikki oppivat luistelemaan. Tervetuloa mukaan iloisiin luistelukouluihimme!

Kevään 2023 luistelukoulut lapsille, nuorille ja aikuisille Vantaan Myyrmäessä jäähalli 2:

Jäätävän hauska luistelukoulu 2-9-vuotiaat:

149€ 2 krt vko/kevät

99€ 1 krt vko/kevät

Keskiviikkoisin 17:40-18:30 ja/tai sunnuntaisin 10:10-11:00

Harrastajat 10-17 -vuotiaat:

155€ 1 krt vko/kevät

Sunnuntaisin 10:10-11:00

Aikuisten alkeet:

190€ 1x vko/kevät

Sunnuntai 11:00-11:45

Aikuisten edistyneet:

190€ 1x vko/kevät

Sunnuntaisin 11:45-12:30

Tähdet:

320€/kevät

Keskiviikkoisin oheinen 16:55-17:25 ja jää M2 17:40-18:30
Sunnuntaisin jää M2 9:15-10:00 sekä tempputunti (M1 peilisali) 10:15-11:00

Ryhmään siirrytään ohjaajan suosituksesta.

Hinnat sisältävät harjoitukset, valmennuksen ja Taitoluisteluliiton luistelulisenssin alle 15-vuotiaille. Jäsenmaksu kaudelle 2023-2024 on 30 €. Huomioithan, että yli 15-vuotiaille tulee itse hankkia yksinluistelun harrastelisenssi STLL:n kautta. Lisätietoja: https://www.stll.fi/luistelijalle/lisenssit-ja-vakuutukset/ohje-lisenssin-ostoon/

Lisätietoja:
Luistelukoulun vastuuvalmentaja:

Verna Penttinen

+358 40 1972365

luistelukoulu@evtluistelijat.fi

Laskutukseen liittyvät kysymykset:

Seurakoordinatttori Millis Sommarberg
millis.sommarberg@evtluistelijat.fi, 0400 196 753

Luistelutaitoa kaikenikäisille!

Taitoluisteluharrastuksen voi aloittaa minkä ikäisenä tahansa. Luistelu kehittää kehonhallintaa, rytmiikkaa ja ilmaisukykyä sekä koordinaatiota ja tasapainoa. Luistelukouluihin ovat tervetulleita niin tytöt, pojat kuin aikuisetkin. Moni huippujääkiekkoilija on oppinut perusluistelutekniikkansa taitoluistelukoulussa ennen siirtymistään jääkiekon puolelle.

Mitä luistelukoulussa opitaan?

Luistelukoulussa opetellaan yksinkertaisia perusliikkeitä kuten sirklausta eteen- ja taaksepäin, erilaisia jarrutuksia, käännöksiä ja liukuja sekä alkeispiruetteja ja kolmosia. Luistelukoulun tavoitteena on paitsi innostaa lasta hyvän harrastuksen pariin, myös opettaa tälle taitoluistelun perusteet sekä tukea lapsen henkilökohtaista kehitystä.

Mahdollisuus edetä kilparyhmiin

EVT:ssä on suuren seuran etuna monipuoliset jatkomahdollisuudet, jolloin innostuksen kasvaessa ja taitojen karttuessa voi siirtyä yksinluistelun tai muodostelmaluistelun kehitysryhmien kautta kohti kilparyhmiä ja -joukkueita.

Ammattimaista ja asiantuntevaa ohjausta

Kaikki seuramme ohjaajat ovat ovat saaneet Suomen Taitoluisteluliiton koulutusohjelman mukaista ohjaajakoulutusta. He ovat alansa ammattilaisia, joista useimmat ovat siirtyneet valmennustehtäviin pitkäaikaisen kilpailu-uran jälkeen. EVT kouluttaa omia, ohjauksesta kiinnostuneita yli 15 v. luistelijoitaan jakamaan saamiaan oppejaan edelleen.

Luistelukoulun kevätnäytösvideo

18.4.2021

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.