EVT Summer Camp Imatra

Etelä-Vantaan Taitoluistelijat järjestävät kesäleirin ”EVT Summer Camp Imatra” 31.7.-4.8. Imatran jäähallilla. Leiri on avoin myös seuran ulkopuolisille.

Valmennuksesta vastaavat EVT:n yksinluistelun valmennustiimi, EVT:n yksinluistelun päävalmentaja ja Suomen huippukoreografi Elina Ikonen, monipuolisten harjoitteiden mestari ja kokenut taitoluisteluvalmentaja Hanna Kaipio, pidetty tanssinopettaja, taitoluisteluvalmentaja ja koreografi Elina Bäck (os. Kuutti) sekä loistavasti pienten kanssa toimiva Pinja Ollikainen.

Leiriläiset jaetaan kolmeen harjoitusryhmään. Leirihintaan kuuluu kaikki harjoitukset, majoitus Saimaa Lightning 4-8hh huoneissa, ruokailut sekä saunailta paljuineen.

SM-Seniorit, -Juniorit, - Noviisit, Debytantit, Kansalliset Seniorit, Juniorit, noviisit

• 3 jäätä ja 2 oheisharjoitusta päivässä
  • tulo ja lähtöpäivänä 2 jäätä ja 1 oheinen
  • 2 tanssia viikon aikana

A-silmut, B-silmut, minit

• 2 jäätä ja 2 oheisharjoitusta päivässä
  • tulo ja lähtöpäivänä 1 jää ja 1 oheinen
  • 2 tanssia viikon aikana

Paikat täytetään ilmottautumisjärjestyksessä, mikäli paikat ovat täynnä voi jonoon ilmottautua.

Seuran ulkopuolisten luistelijoiden ilmoittautuminen leirille:

Valmennustiimi

Elina Ikonen