Joukkueille

Kilpailuvahvistus

Aikataulu

Aikataulu löytyy omasta osiostaan.

Tapahtumahallin pohjakartta

Joukkueruokailu

Joukkueilla on ruokailumahdollisuus Tikkurilan Urheilutalon kahvilassa, joka sijaitsee jäähallin vieressä. Buffet-ruokailu sisältäen runsaan salaattipöydän, pääruuan, mehu ja vesi sekä leipä ja levite. Hinta 12 €/ henkilö klo 11-16.

Viimeinen ruokailun tilauspäivä on 18.11.2023, ravintolan yhteystiedot: Finlandia Hotelli Tikkurila Puh/Tel: +358 43 825 2928, Email: hotelli@hotellitikkurila.fi.

Varaukseen tarvitaan seuraavat tiedot: Joukkueen ja seuran nimi, yhteyshenkilö, henkilömäärä (laskutamme ilmoitetun henkilömäärän mukaan), mahdolliset ruoka-aineallergiat, laskutustiedot, kellonaika.

Pysäköinti

Liikenteenohjaajat osoittavat tilausbusseille pysäköintipaikat.

Majoitus

Kilpailun järjestäjät ovat neuvotelleen tarjouksen Hotelli Tikkurilaan. Majoituksen haluavat joukkueet tilaavat sen itse Hotelli Tikkurilan vastaanotosta puh. 043 825 2928 tai hotelli@hotellitikkurila.fi.

Kisalakanat

Taitoluisteluliiton ohjeistuksen mukaan kannatuslakanoiden kankaiden on oltava palosuojattuja ja suojauksesta on oltava tuotteessa palosuojauksen tekijän sertifikaatti. Koristeluun voi käyttää normaaleja tuotteita esim. strasseja ja paljetteja.

Lakanat on ripustettava niin, että ne eivät peitä hallin opasteita, yhteistyökumppaneiden mainoksia tms. eivätkä estä näkyvyyttä jäälle tai katsomossa.

Lahjakassit

Joukkueille on varattu nimetyt lahjakassit sisääänkäynnin viereen. Toimitamme kassin joukkueen pukuhuoneeseen kilpailusuorituksen aikana. Huomiothan, että lahjoja ja kukkia ei saa heittää jäälle.

Kilpailukutsu